Administratief beheer

Administratieve ontzorging voor VME’s

Eenmaal per jaar kom je met alle mede-eigenaren samen op de algemene vergadering van uw residentie.  Een heuse organisatie waarvoor uitnodigingen verstuurd moeten worden, agenda’s opgesteld en verslagen genoteerd. Jou ontzorgen in die papiermolen is waar Rentibo sterk in is. We treden op als secretariaat van je gebouw en zijn hét aanspreekpunt bij vragen van de bewoners of officiële instanties.

Maar ook andere administratieve taken nemen we graag voor onze rekening. Denk maar aan het opvragen en vergelijken van meerdere offertes bij herstellingswerken, het opstellen van duidelijke communicatie over zaken die de eigenaars of bewoners aanbelangen of het laten bijmaken van sleutels. Is er een wissel van eigenaars? Dan zorgen wij voor een vlotte overdracht.

Onze service in bullets?

  • Aanspreekpunt bij administratieve vragen
  • Brieven ontvangen en ondertekenen als vertegenwoordiger van de VME
  • Notulen van de algemene vergadering opstellen
  • Algemene jaarvergadering organiseren
  • Uitvoeren en opvolgen van beslissingen van de VME

Rentibo is onderworpen aan de deontologische code van het beroepsinstituut van vastgoedmakelaars.
Erkend syndicus met biv: 514038 Suleika Van De Sijpe, 500127 Kristof Boel
btw: BE 0802.842.571 – land van toekenning is belgië. adres biv: luxemburgstraat 16b te 1000 brussel